недеља, 4. децембар 2016.

Bronzane na domaćem terenu :-)



  Takmičenje je bilo održano danas u hali FMP-a, u Basketlendu.

 Učestvovalo je 10 klubova i zadovoljna sam organizacijom ovog

 takmičenja. Na diviziji, utakmica dva poluvremena 5 minuta, dok

 na takmičenju traje jedan period u trajanju od 10 minuta. Bilo je

 3 divizije, a mi smo bile u trećoj. Utakmice u prvoj i drugoj diviziji

 su bile odlične i specijalno bih pohvalila Kragujevčanke

 i Kruševljanke.


 Divizija


 Utakmica sa Zrenjaninom je bila interesatna i kao protivnik su nam

 bile odlične. Izgubile smo sa 1:4 (Dragana je imala dva slobodna

 bacanja i dala koš).


 Meč br. 1


 Trudile smo se da pratimo ritam Čačanki i damo više koševa od

 njih. Na žalost, promašila sam dva slobodna bacanja i igrale smo

 slabije. Izgubile smo sa 0:4.


 Meč br. 2


 Ovaj meč smo trebale da pobedimo. Prvo, imale smo više šuteva.

 Drugo, Nišlijke se više krljale, nego što su igrale. Treće, našu

 Draganu su tri puta faulirale na kvarno i ona je trebala dobiti

 ukupno 6 slobodnih bacanja. Ona je imala dva slobodna bacanja

 i oba promašila. Ali je dala dvojku. Izgubile smo sa 2:6 (a trebalo 

 je biti 4:6 za njih ili pobeda za nas).


 Meč br. 3


 Poslednji meč je bio veoma važan da bi osvojile bronzu i pobedile

 smo ga! :-) Iskoristile smo sporost i neorganizovanost njihovih

 igračica, a koševe su dale: Jelena V (2 poena), Dragana Vuksan

 (2 poena) , Tijana (2 poena) i ja (8 poena). Pobedile smo sa 14:2!

 :-D :-D


 Utisak

 Htela sam na drugom meču prigovoriti što Dragani nisu dosuđena

 ona slobodna bacanja i mi smo zaslužile srebro! Ipak, veoma sam

 zadovoljna svojim saigračicama i našom bronzom, a na takmičenju 

 je debitovala Vanja koja se pokazala veoma dobro. Velike hvale

 imam za naše navijače Đuku, Dareta, Vuka i Mišu. :-D

Нема коментара:

Постави коментар